KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Thursday, November 11, 2010

Tarikh dan hari yang takkan datang lagi.

Alhamdulillah. Aku bersyukur ya Allah. :)

Salam Ceria! =D

10 November 2010.
Aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang wish besday aku melalui sms, call, blog, FB, dan email. Doa kalian semua aku balas dengan doa kudus dariku juga. Semoga dimakbulkan juga. Amiin.

Ada yang double wish lagi. Cik 'Aieen dan Cik Fiera. Tak cukup call dan hantar sms, post pula kat FB. Aku jadi tersenyum sendiri. Terima kasih kawan. Aku hargai itu. InsyaAllah aku akan ingat kamu. Doakan aku tak dapat penyakit Alzheimer ok. Hehe. :)

Antara gambar yang aku dapat melalui FB dan email;

Daripada Ika. :)
Daripada Syazan Najwa. :)
Daripada Kak Fariza. :)
unik. sebab dia seorang sahaja hantar by email. Thanx kak!!

Kemudiannya, selain aku bergembira membalas ucapan daripada teman-teman, aku blogwalking sekali. Macam biasa, aku tengok kat dashboard aku. Tengok-tengok blogger yang update entry terbaru ke. Aku pun baca semua sekali. Sebab tak semua blogger yang aku follow update pada waktu yang sama.

Baca punya baca, tiba-tiba......aku terpandang nama aku pada screen itu. Terkejut aku! Macam durian runtuh pun ada. Tak sangka pula blogger yang peramah dan membuatkan aku tak jadi silent reader sahaja memberikan giveaway pada aku. (T_T) Terharu beb! Beliau memang pemurah. Thanx again Kak Nabilah. :) Pastukan, macam sesuai je nama aku kat nombor itu. 21. Haha. Umur aku tuh. Waaah! Sungguh kebetulan. Pandai Kak Nabilah buat surprise. hehe *blushing*

Aku baru ambil gambar ni tadi. Aisyh. Line tak clear sgt.
Tak nampak background dia yg sebenar.
(T_T) Maafkan saya ye Kak Nabilah.

Pastu, aku menjalani hari dengan seadanya. Alhamdulillah. Dan, tanpa diduga lagi, tiba-tiba dapat sms dari Cik SaidatulNur. Dia ada masak something untuk saya. Hehe. Special tau! Suke! Emm satu je slack. Gambarnye tidak ada. Saya terlupa. Tetapi, kenangan itu tersemat kukuh dalam sanubari. Thanx yup! =D

Pastukan, sebelum dia pulang ke bilik dia, dia suruh aku buka email. Dia kata, ada hantar something. Aku pun, dengan terujanya, buka email itu. Keluarlah ini. Tadaaaaaaaaaa!!


hehe. Sungguh comel. Siap ada soundtrack 'hepy besday' lagi. Bergenang sudah airmata di tubir mata. Rasa nak menitik-nitik je. Huhu. Sungguh terharu.

Apa-apapun, terima kasih ye semua!! :)

Sesungguhnya, ukhwah antara kita semua atas keredhaan dari Dia yang lebih Maha Mengetahui. Semoga kita semua mendapat perlindungan, kasih sayang dan rahmatNya yang tidak ternilai itu. Amiin Ya Rabb.

Oh ya! Pagi-pagi lagi, aku dah call Puan Ummi dan Incek Abah say thanx sume. Huhu. Touching sungguh. Pastu, Angah, Alang, Kak Cik, Kak Ain dan Uda call wish besday aku. Haha. Anak-anak sedara aku pun wish juga. Ada yang post kat FB dan ada yang hantar sms. Huh! tetibe, rasa macam 'banyaknya anak aku'. Haha. =))

Alhamdulillah.

Nikmat Tuhan yang manakah lagi yang mahu kamu dustakan?
(Surah Ar-Rahman)

Aku bersyukur punya kamu, kamu dan kamu semua.
Thanks Allah.
(n_n)

5 org berkongsi rasa:

nabilah_2908 [REPLY]said...

see...ramai betul yg syngkan Nur...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DREAMER FRUIT

nunama [REPLY]said...

Alhamdulillah. :)
hehe. Akak pun sama.
Ramai yang sayangkan akak.
Cuma, mungkin dorg x ekspresskan sahaja.
Terima kasih ye kak!! (n_n)

saya_arief [REPLY]said...

huhu..kek betol2 ade x..?
lapar ni..

tot tot kecik [REPLY]said...

salam..


harap xterlambat ag..


selamat ulangtahun kelahiran..semoga sihat2 selaluuu... :)

nunama [REPLY]said...

arief:
haha. dlm perut sudah.

CikTot:
hehe thanx yup. :)
insyaAllah amiin. Kamu juga ye.
Semoga berbahagia dan ceria2 selalu (n_n)