KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Tuesday, November 2, 2010

Layan movie sambil hubungkaitkan dengan kehidupan.

macam mana kita nak suruh orang percaya pada kita sedangkan kita sendiri tak pernah percaya pada org lain?

Sekarang ini tengah nak menghabiskan cerita Merlin.

Wow! tiba-tiba adore giler kat Arthur Pendragon. Aku adore kat dia masa Merlin 2. 

Since dia dah mula start baik dan percaya kat Merlin. Ok-ok. Cerita nih pasal magic la apela. Saja relax-relax kan even paper aku mula hari isnin ini. Oh Food Preservation. Sabar ye menantiku. Hehe.

Tapi best bila tengok Arthur dan Merlin saling tolong-menolong. Arthur kan Prince. So, macam agak kelakar dan mungkin comel aku boleh katakan bila Arthur percaya kat Merlin even Merlin itu hanyala org gaji (servant)  sahaja. Ok. Sikit je synopsis cerita itu. Kalo nak tahu lebih, tengok sendiri boleh? =P

Hurmm. Bab percaya kat orang ini, susah kan bila sekali kita dah terkena dengan orang itu? It is subjective. So, kepercayaan, terpulang pada perasaan masing-masing.

Ada seorang kawan aku ini, mungkin dia dah terasa sakit sangat sampai jadikan diri dia self-centered. Woohooo! Dan aku pun macam tak percaya. Mungkin luka dia terlalu dalam. Kita tak tahu kan pengalaman setiap orang. Semua nye berbeza. So, jangan salahkan seseorang itu bila dia berubah. Mungkin berubah kerana sikap kita sendiri.

So, just be yourself ok. ;)

2 org berkongsi rasa:

nabilah_2908 [REPLY]said...

hehe..mmg best cerita merlin...

arthur n merlin dh saling menyayangi...dh mcm abng & adik..tp saja Arthur xnk tunjuk...

bila la nk keluar kat tv lagi... :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAH NOMBOR

nunama [REPLY]said...

Saya pun ternanti Merlin 3 lak..
Hehe.

Sebab tak tengok pun kat tv. Baru tahu cerita dia best. Ketinggalan zaman kan? :)