KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Saturday, January 1, 2011

Tackle

Salam 2011! :)

Semua manusia di dunia meraikannya. Bagi umat Islam di dunia, kita sudah lama menyambut tahun baru. Apa-apapun, kita menggunakan kalendar Masihi ini untuk urusan rasmi. Apa salahnya menyambut kan? Tapi, cara menyambut yang bagaimana itu yang berbeza. Semoga bulan September 2011 tiada khabar mengenai bayi ditinggalkan kesejukan ke apa la hendaknya.

Ada juga yang menyambut kelahiran ye? Alhamdulillah. Umur anda bertambah. Kalau tak silap, bayi-bayi yang lahir pada 31 Ogos akan dapat hadiah kan? Bayi-bayi yang lahir pada 1 Januari, dapat hadiah juga tak? Curious ni. Hehe. :)

Op! Kembali ke tajuk asal ye. Korang tahu tak 'tackle' bola? Istilah itu sama cam menggelecek la. Tapi, anak sedara aku guna 'tackle'. Entah betul, entah tidak. Memandai je dia kan? Haha. Mak Sedara dia ni pun, ikut je. Alahaaaiii!

Tapi, aku taknak cite tackle bola ke ape. Cuma aku cam terasa nak 'tackle' orang untuk dijadikan calon suami je. Err. Boleh ke ek? Hahaha. Merepek betul.

Oklah. Baik aku stop dulu. Kang melalut tak ingat dunia. Isyh3.

p/s: Apabila kakak ku yang seorang lagi ini berkahwin, sudah pastilah aku akan menjadi, "the apple of an eyes for my family" kan?? Waahhhhh!! *wink3*

3 org berkongsi rasa:

IMANSHAH [REPLY]said...

eh saya rela di tackle..haha

nunama [REPLY]said...

Cikgu Imanshah:
haha. ye baik. Tapi, sy tak reti men'tackle'.
Gurau2 je Cikgu. hehe. :)

nabilah_2908 [REPLY]said...

hehehe....kena tanya pada pakar la...bagai mana cara2 yg terbaik tuk tackle bola..ehh...bukan..tackle bakal suami.. :P

jom ke APA KATA HATI pulak,
ENTRI MAKAN-MAKAN