KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Thursday, January 6, 2011

Tak nak dah sedih-sedih

Semoga hari ini akan mendatangkan kebahagiaan untuk hari-hari seterusnya.

Salam semua! :)

Ok. Dah ada kerja menanti. Aku dah malas nak layan perasaan stress ke tension ke hape ke. Nak senyum sahaja macam dulu-dulu. Korang pun senyum jugala ea. Hehehehe.

I wan to be me. Yes!

Kalau orang tu dah suka kat kita, kita buat jahat pun, tetap nampak baik kan?
Kalau orang dah tak suka kita, benci kita, buat baik macam mana sekalipun, tetap nampak buruk.

Sekarang ini aku berada di bahagian pembangunan, produk dan hiliran (pph) di salah sebuat pusat. Bukan pusat membeli belah ye yang pastinya. Haha. Mood giler-giler dah datang. Tapi ingat ye, ini bukan penyakit gila. =P Kalau orang putih cakap, research and development. Tak kisahla apa-apa korang nak panggil, yang penting aku sedang bekerja ini.

Waaah!! Perubahan alam yang drastik.

Mental aku ni masih fikir 'pelajar'. Tak pernah pun terfikir istilah 'bekerja'. Adoooiii! memang serabut sikit la. tapi, sekarang ini aku dah dapat tugasan. Start thinking, thinking, thinking and do it!! Doakan ye. Thanks. :)

Previous entry, aku tension oo. Entah kenapa ntah. Mengade! Isyh3. Yang penting, life must go on! Yeaaayh! Hidup mesti ceria. Baru awet muda. Kan kan kan? hehe

Oh ye! Maaf tau korang semua. Sampai rumah, selalunya, aku tidur awal. Buka fb, angkat kek aku (game ni),  tengok blog korang yang update, terus tidur. Tengok juga keadaan waktu dan ketika. Kadang2, disebabkan internet lambat nak download, aku tutup terus. Penat dan mengantuk! Pagi-pagi kena bangun awal pula. hehe pdan muka! Siapa suruh takut-takut bawa kereta. Kenalah bertahan untuk sementara waktu ini.

Ok lah yar! Sambung buat kerja. Heeehe. Adiooouuuss~~ (n_n)

hidup mesti ceria, mewujudkan suasana gembira

4 org berkongsi rasa:

nabilah_2908 [REPLY]said...

ha macam tu la...bersemngt dn terus bersemngt..

lumrah kehidupan..kejap di atas..kejap di bawah... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HARI BUSUK

nunama [REPLY]said...

Kak Nabilah:
insyaAllah. Terima kasih banyak-banyak tau!! :)

uhibbukafillah. (n_n)

NuSaNa NoSa 91 [REPLY]said...

yezza~ jom kita jd diri kita yg ske happy2.. ^_^

nunama [REPLY]said...

keen:
jom! Yeaaaayyhhh!! (n_n)