KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Sunday, January 23, 2011

Ingin Tahu. Hehe

Selamat Pagi Semua!!

Assalamualaikum. :)

Emm camne nak cakap ek? Haa Camni. Korang biasa tak tengok perjalanan trafik blog korang? Bukan apa, yelah, kita boleh tahu dan dapat agak dari mana dan siapa kan. Boleh lah, korang melawat blog orang tu semula. Kan kan kan?

Tapi, yang menjadi persoalan hati kecil aku nih, macam mana boleh ada link dari 'facebook' ek? Tak caya? Meh-meh aku tunjukkan. Hehe.


Nak kata aku main auto-ping, tak pula. Nak kata aku linkkan blog ke FB, sah-sah la tipukan. Pastu, semuanya bertumpu ke entry aku yang sebelum ni. 'Kasihan Perempuan'. Nak kata aku share entry aku yang ilhamNya muncul di malam hari itu, isyh, FB aku penuh dengan game je. Wahaha.

Ada sesiapa ke yang share entry dari blog picisan aku ni? Aeh? Perasan kan. Hik3. Kalau ada, aku tak marah. Betul. Nampak ni tengah senyum. Haha. Cuma ingin tahu je. :)

p/s: entry itu kan, sebenarnya, aku nak cite benda lain tau, tetibe ayat-ayat yang macam tu yang kuar. Semua ilham dariNya. Kalau korang mendapat manfaat, alhamdulillah. "Yang baik, jadikan tauladan. Mana yang buruk, jadikan sempadan negeri." hehehe.

4 org berkongsi rasa:

hysman [REPLY]said...

sapelah yg dr johor bahru tu erk?
hehe...

tp terkesan n3 tu..
tahniah.... ;)

nunama [REPLY]said...

Hysman:
aahla. sape tu ek? haha.
yeke? Alhamdulillah. Terima kasih ye. Ilham dariNya tu. :)

nabilah_2908 [REPLY]said...

myb betul..ada org sharekan di FB..

bagus la tu kan...moga ramai yg membaca..n mendapat manfaat dari n3 Kasihan Perempuan tu..

Nur tak try check kat Nuff...?

jom ke APA KATA HATI pulak,
NATURE CALLS

nunama [REPLY]said...

Kak Nabilah:
insyaAllah amiin. semoga diorang mendapat manfaat. :)

akak ckp, baru p check. tp, xda trace pula. emm xpelah.
mungkin feedjit tu slh kot. hehe.