KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Wednesday, October 6, 2010

alahaiii..

Salam Ceria semua!! =D

Semoga semua sihat-sihat hendaknya. Eceeeh! Macam intro karangan masa sekolah-sekolah dulu je untuk surat tak rasmi. ;p

Ok. Sebelum mula apa-apa, jom gelak puas-puas dulu. Hahaha. Cukup 3 harakat. Dah!
*ape bende la aku merepek nih. tadi suruh gelak puas2. ngadeh!*

Hari ini, aku melakar sejarah. Semalam punyalah happening giler bila Dr umumkan takda kelas pada hari ini. Last-last, aku yang ter'over'excited pergi ke kelas. Apa kedehal??!

Macam ni ceritanya. Balik dari kelas petang tadi, tanpa berlengah lagi, terus bersiap-siaga untuk mandi dan solat. Tak sempat makan pun. Adoi! Pastu, jam menunjukkan 7.30pm. Haaa! Pak Cik Bas mesti dah tunggu aku tuh. Terus tekan punat lif, dan berjalan sedikit laju tanpa melihat siapa-siapa di sekeliling. Kalau lihat pun, bukan boleh cam. Rabun. Pastu, sampai je kelas tadi, keterujaan terjadi apabila, tiada seorang pun di dalam kelas. Pelik tul! Selalunya, budak-budak chinese mesti dah datang lebih awal punya. Aisyhhh!

Pastu, baru teringat yang kelas batal. Terus call kawan untuk mengesahkan. SAH diperakui oleh SIRIM! Kelas takda hari ini. Kena bantai gelak dengan Cik Ida. Huhuhu. Bukan apa, aku kesian kat mytocondrion dalam otot-otot ni sebab dipaksa bekerja dengan laju dan pantas. Maafkan saya ye otot-otot sekalian. Lalu, aku menaiki bas semula pulang ke bilik.

Rajin sangat tak elok, tak rajin langsung makin teruk! Aeh, yeke? (0_o")

3 org berkongsi rasa:

nabilah_2908 [REPLY]said...

hehehe...ok la tu terlupa yg kelas batal..kalau terlupa hari ni ada klas kn susah... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SAMSENG JALANAN

Fuz [REPLY]said...

Rajin terlebih.hah

nunama [REPLY]said...

Kak Nabilah: hahaha. tadi, baru je hampir terlepas kelas. Sebab Prof buat additional kelas. adoiii! Notification tu plak, beliau post kat student portal. Dush3!!

PKH: haha. terlebih sgt.