KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Saturday, October 30, 2010

Jangan dilayan sangat perasaan itu.

Salam Ceria! =D

Alhamdulillah. Nasib baik aku punya blog yang bisa aku kawal emosi.
Haha. Cool bebeh! Cool.

Ya. Aku sedang marah. Sangat marah pada diri sendiri. Hehe. But, itu memang silap aku. So, padanlah muka kan?

Ok-ok. Kebetulan tadi baca entry Kak Nabilah pasal mengawal marah. Kemudiannya, aku pun tengah marah ini. Haha. Emm dulu pun aku ada buat entry pasal marah. Malas la nak link entry itu. Kalau rajin, cari lah. Hahaha (ketawa jahat). ;p

So, mari kita lepaskan perasaan itu dengan meluahkannya melalui tulisan. Yeayyyyhhhh!!

Actually, benda itu aku tak patut untuk marah. Tapi aku terasa sakit hati. Macam kena tusuk banyak kali dengan pisau. Sakit. Kena tipu. Aduuuh! Benci betul.

Jadi, pesanan hari ini, jangan dilayan sangat perasaan itu. Let it be. Just go with the flow.

Jalani hari dengan penuh keceriaan. Barulah happening. Kan?

See. Aku dah pun cool. Terima kasih blog. Aku akan ingat kamu. =D

SAYA SAYANG BLOG SAYA! =D

0 org berkongsi rasa: