KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Tuesday, July 20, 2010

stop! Fikir jap..

Salam.... =)


Saje nak share gambar ini. Kata-kata kat pic ini sangat benar. Aku terjumpa kat photo FB kawan aku. Betul kan? Kadang-kadang itu, kita tak sedar yang kita juga melakukan kesilapan. Kita asyik ingat kita je yang betul. Tak kesian ke kepada kawan kita??

Masa kita susah,
siapa yang beri semangat?
siapa yang menceriakan keadaan?
siapa yang banyak berkorban?
siapa yang tahu kisah?

Masa kita senang,
kita ada ingat kat dia tak?
kita ada share tak?
kita ada beri dia sedikit kebahagiaan itu tak?

ya Allah...kerdil betul diri ini.

Kepada kawan-kawanku sekalian, maafkan aku jika aku tidak dapat jadi kawan yang baik untuk kamu. Aku cuba, masih mencuba dan akan terus mencuba untuk jadi yang THE BEST untuk mu.

Friends Forever!! (n_n)V

p/s: please do remember that, aku sentiasa sayang kat kawan aku..

2 org berkongsi rasa:

nabilah_2908 [REPLY]said...

hmm..for me..mmg susah nk cari kwn sy setia mendengr masalah kita..cerita kita..

kalau kwn yg suka meluahkan perasaan dia..cerita dia kt sy..ramai la..huhu..

Jom ke APA KATA HATI pulak,
HADIAH DI HARI PERKAHWINAN MU

FCUTEAM [REPLY]said...

be my friends.. i advise and do listen.. ^__^