KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Sunday, July 18, 2010

haruslah kuat..

Salam untuk Ceria.. =)

mood: antara sedih atau bahagia...

Aku tak sangka. Sangat tak sangka. Aku sedih, tapi aku tak nangis.
Think positive Nur. Be cool. Nobody is perfect.

Kau teruskan langkah kau. Dia dengan hidup dia.
Dia pernah berjanji. Itu dulu. Tapi sekarang, dia juga memberi pengharapan.
Aku jadi keliru.

Enough!

Aku pilih bahagia. Aku akan jalani hidup seadanya. Tak perlu lagi berharap. Dan taknak lagi berharap. Aku redha. Aku pasti, terkandung seribu satu hikmah yang telah tertulis di Lauh Mahfuz. Aku takkan berdendam. Sebab aku tidak tahu dan tak mahu tahu lagi apa motif kamu berbuat begitu. "Lebih baik tak tahu dari tahu" kan? Semoga Allah sentiasa mengiringi setiap perjalanan hidupku.

Kepada kamu,
Semoga berbahagia.. =)

Peace! (n_n)V

**********

tetibe air mata nak kuar lak..hahaha. Cik Ladybird tulis, "tears, please hold on". Yes! I must do it!
*thanx yar! =) walaupun, entry itu untuk kamu*
Cik Aieen sangat tabah. Saya pun mesti tabah kan? Ehehe. =)
jangan berharap pada yang tak pasti.
kalau benda itu pasti pun, jangan meletakkan harapan yang tinggi. Bila jatuh, sangat sakit.
Bahagia ada pada setiap orang.

semoga kita semua temui kebahagiaan.. ^^

3 org berkongsi rasa:

Fuz [REPLY]said...

kebahagian dalam perpisahan.
btw, chill. hidup bukan untuk seseorang.

safiyyah [REPLY]said...

when life gives u a hundred reasons to cry, show life that u have one million reasons to smile =)

kuatkan hati!

nunama [REPLY]said...

salam.. =)

Incek Fuz: yeah!! Hidup untuk Penciptanya. Kerdil betul diri ini.

Cik Hana: suke ngan quote tuh! ehehe..

p/s: saya da ok.
Terima kasih ye semua! =)

Peace! (n_n)V