KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Tuesday, August 23, 2011

WW #2

Pinnnnnn!!! Pinnnnn!!! Pinnnn!! Assalamualaikum...

Jap...jap. (Tengok orang dahulu, baru jawab salam.) Oh...Wa'alaikumussalam. :)



Wowwww!!!
Best giler!
Terima Kasih kak Nabilah! ^_^


Tak sangka antara insan-insan yang bertuah memiliki kad raya daripada beliau (ehem! Ini kad raya pertama saya daripada seorang blogger. Hehe). Dulu, dapat hadiah besday juga. Haha. Padahal, sempena giveaway yang jatuh pada tarikh lahir aku. Papepun, terima kasih banyak-banyak Kak Nabilah! Semoga kak Nabilah terus success dengan apa jua yang dilakukan. Amiinn. :)

Korang nak juga? Wek! Minta sendiri. Kehkehkeh. ;p

p/s 1: Tak sabar nak dapat kad wangi pula. Ehem! Itupun, kalau dijemput. Hehehe. ;)
p/s 2: Ada sesiapa lagi nak bagi kad raya kepada saya? Nanti saya bagitahu alamat. *batuk2 malu*
p/s 3: Aeh? Hari ini bukan hari rabu eah? =p

5 org berkongsi rasa:

Amni [REPLY]said...

alaaaa.. Kenapakah sy tak dapat? Jeles! Huhuhu... =p salam aidilfitri dear.. =)

caliph shuriken [REPLY]said...

nice.. lawa kad raya awk ^^

en3 WW pada hari selasa? kira ok laa, hukk...

nunama [REPLY]said...

Amni:
hehe. mungkin lambat sikit kot. manala tahu kan.
p/s: yes2!! Amni jeles. ;p

Salam Aidilfitri juga Amni!! :):):)


Caliph:
trimas2. hehe. thnks to pengirimnya. sebab bagi kat yg lawa. :)

haha. kalau mengikut kalendar Islam, selepas magrib da masuk hari berikutnya kan? :)

nabilah_2908 [REPLY]said...

nak terima kad wangi dr sape tu...? hehehe..

bagus la dah selamat sampai.. :)

Eh...untuk Amni pun ada juga...lambat sikit kot..sbb kena naik belon..:)

hope selamat la sampai.... :):)

nunama [REPLY]said...

Kak Nabilah:
dari akaklah! :) hehehe.
p/s: tapi, kalau org lain nak post kad wangi kat saya pun, saya terima. ehem2!! haha.

Amni...haaaa kan betul. Sabar tau. Tak lama lagi tu smpai la. ;)

InsyaAllah amiin. ^^