KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Saturday, February 15, 2014

Tempat Baru.

Assalamualaikum.

Hai..semua.

Rindu berblogging.

Kalau yang nak tahu, aku da balik johor. Tidak di shah alam lagi.

Tempat baru.
Orang baru.
Suasana baru.
Meja baru.
Semua nak baru.

Kat sini, lebih banyak stress dengan orang daripada kerja.
Pelbagai ragam.
Sampai aku termenangis.
Huhu.

Hal menangis ni, aku simpan sendiri.
Cuma terlepas kat sorg officemates.
Frust.
Sedih.
Sakit.

Siapa yang tak sedih bila kerja orang lain, kau yang kena marah?
Cuma mungkin gaya aku tak sesuai waktu tuh. Aku ditengking dengan sadis.
It makes me hurt.
Until now.

Malu.
Malu sebab aku nangis.
Memangla lepastu aku lega.
Tapi...aku tak boleh la pandang orang tu. Sebab sudah terang lagi bersuluh dia salah. But still, tahi tu kena kat aku.

Nak buat macam mana.
This is life, yes?

Till then,
Semoga kamu kuat.
Semoga aku kuat.
Nak ajak berpimpin tangan berganding bahu, kita jauh.
Hanya doa yang mampu ku sampaikan untumu.
Harap kau juga begitu.

Salam rindu,
Nunama.
😁😉

0 org berkongsi rasa: