KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Saturday, March 13, 2010

kata-kata.....

salam semua... =)

emmm... saya mempunyai sikap begini... bila seseorang itu berkata-kata, saya akan ambil setiap kata-kata yang saya rasa terkesan sebagai motivasi diri..hingga suatu ketika, orang tersebut tidak tahu pon bahawa dia pernah memberi nasihat kepada saya..

contoh.....

hari itu, saya ada lab instrumental.. miss chew ajo kitorang camne nak gune n buat experiment berkenaan AAS (atomic absorption spectroscopy)..pahtu, dia kuarkan satu problem yang kitorg perlu selesaikan.. problem dia mudah je.. apakah yang kitorg perlu buat kalau pour terlebih dari calibration mark of volumetric flask???
mesti korang cakap soalan ni mudah je kan?? uhuhuhu

then, one of my friends answer it.. she said, 'we pour all that things into the sink..
at that time, i'm still thinking.... (0_?)
amat mengejutkan bahawa jawapan itu boleh membuatkan kami kekurangan wang gaji...
arghhhhh tatooootnyeeerrr!!!
kemudiannya, miss chew pon berkata..' u should not to waste your company's money...then, you should to think how to not wasting.. u should
SOLVE THE PROBLEM AND NOT TO THROW IT AWAY'...
waaaahh!! saya terkedu sebentar..

dalam kehidupan seharian kita pon, seharusnya begitu.. harus selesaikan masalah itu.. jangan cuba nak lari dari masalah..
YOU HAVE TO FACE IT!!

ok...sekian dulu untuk waktu ini... jmpe g.. salam ceria (^_^)

p/s: saya ada masalah sekarang..jadi harus kuatkan semangat n cuba selesaikannya dengan baik.. tapi itulah.. saya ini manusia biasa... minta maaf ye kawan2 kalau ada salah silap saya..maafkan saya................

0 org berkongsi rasa: