KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Monday, June 23, 2014

Nur 'Aisyah.

Assalamualaikum.
Hai.

Semoga harini lebih bahagia dan gembira.

Macam nak update dekat twitter. Tapi, macam panjang nak tulis. So, end up tulis dekat blog jelah.

Boleh membebel panjang sikit.

Nur 'Aisyah.
Seorang lagi anak saudara yang aku jaga. Bukanlah jaga keseluruhannya, tapi boleh la dalam 10 bulan ni membesar depan mata aku.

Semalam had a conversation dengan kakak aku. Sebenarnya, macam aku yang manjakan budak kecil ni.

Haha. Mana taknya, pantang aku balik keje aku lah membebel bebel dengan dia.

Semalam, bila aku balik keje, tersengih bukan main. Haiih geram!

Pastu, bila aku tak ambil dia, mula lah merajuk. Budak kecil budak kecil.

Macam mana aku tak rasa gembira dan teruja tengok budak kecil?

Entah bila dapat pegang anak sendiri.
Ohh so sweet.

😊

0 org berkongsi rasa: