KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Friday, June 27, 2014

Kisah Minggu Ini.

Assalamualaikum.
Hai.

Minggu ini minggu tak duduk diam.
Isnin dan Selasa ada kursus.

Masuk hari Rabu da mula ada kes.
Sebab dorang hilang ingatan.
Allah.
Sabarkan sahaja hati.
Menangis sekejap sebab geram.

Perempuan.
Menangis bukan sebab lemah tau.
Cuma sedang membina kekuatan dalaman.
Korang yang lelaki ape tahu?

Haha.

Masuk hari Khamis.
Customer datang melawat.
Semua bersiap sedia.
Dan aku pon ada trainer datang.
Tak wujud sekejap dalam plant.

Suddenly, budak office call.
Ada kes pasal orang hilang ingatan juga.
Haih.
Tak tahulah aku.

Takkan setiap kali ada kes nak kena ingatkan.
Dah tak pepasal glamour kejap aku.
Sebab semua orang cari aku.
Lol!

Emm nama aki dah kena banned dah dengan dorang nih.
Emm..saya hanya mengikut prosedur yang telah ditetapkan oleh bos saya.

Dah femes dah aku.

Buruk wallahualam.
Baik, hopefully.

Oklah.
Bai.

Penat dah ni.
Drained product harini.
Pheww.

Selamat malam.
😊

0 org berkongsi rasa: