KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Wednesday, January 4, 2012

#1 JP

Salam Semua! :D

[mood: JP]

Dalam blog ni, aku da sorok-sorok sikit-sikit entry yang dulu-dulu.
(kalau ada yang perasan lah. ;))
Itu yang kawan aku tetiba keluarkan statement.
"ayat aku tak merepek."

Hahahaha.
Padahal, ada je entry sebelum tu, merepek tahap gaban.

Sebab......
Aku ada buat 'blog' lain.
Kat situ, ayat aku.....adeeh! Macam-macam ada. Jengjengjeng.
(yeke ada?? :P)

Ok. Suka hati nak percaya atau tak. ;)

Kalau orang nak tahu pasal kita, dia akan tahu juga walau kita sorok macam mana sekali pun.
Tapi, kalau orang taknak tahu pasal kita, kita bagitahu dia pun, dia takkan ambil peduli.

Sharing is caring.
Stalking is something.
Searching is challenging.

Ehem.

Wish i can hide my identity too sometimes....Seronok juga tidak dikenali, tiada siapa menilai dan mencaci dan memuji. :)
-Wardina Safiyyah via Twitter-

Tapi, ingatlah, Allah pasti akan menghakimi kita suatu hari nanti. Huhu. :'((

p/s: oh. JP bukan nama orang ke ape. Tapi, Journal Peribadi. Eceeeeh! :P

0 org berkongsi rasa: