KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Tuesday, June 7, 2011

Budak-budak #2

Salam Ceria! :)

Diharap semuanya sihat. oh! saya baru baik demam. Tinggal batuk sikit-sikit je.

Kalau yang ada Fb saya, mungkin tahu kisah ini. Kes ini baru je berlaku semalam. Kira agak fresh dari ladang jugaklah.

Macam ni ceritanya.

Semasa tengah melayan bacaan Asma'ul Husna di Astro 106, tiba-tiba anak sedara saya ni tanya selepas berkerut-kerut muka dia.

Qusyairi: Mamabila.. Apa MAHA tu?

Kuasa yang paling besar. Besar giler.

Qusyairi: isyh. Pelik la. Abah kita pun ada jugak.

Dalam hati biar betik budak ini!

Qusyairi: yaMAHA. Motor abah kita yaMAHA. Banyak juga orang guna yaMAHA tu. Tok Bahnye motor, suzuki.

Hahahahahahahaha~~ Macam-macamlah anak sedara aku ni. :)

Boleh pula dia berfikir begitu kan? Biasalah budak-budak. Baru nak bereksperimen dan bereksplorasi. Haha. Mentang-mentang dah pandai baca. Hehe. Alhamdulillah.

Semoga menjadi anak yang soleh ye. :)

p/s: selamat dia tak tahu nama penuh TokBah dia. Kalau tidak........entah apa la yang dia akan kata nanti. tehehehe~~ ;)

8 org berkongsi rasa:

nabilah_2908 [REPLY]said...

adakalanya pemikiran kanak2 ni..tk tercapai dek akal org dewasa... :)

azana [REPLY]said...

hehe... klako... bleh plak di pikirnya.

::Hanyll:: [REPLY]said...

hak3! aduhai~tu la kadang2 pemikiran budak2 ni terlalu kreatif sampai xterjangkau dek akal orang dewasa nih!

nunama [REPLY]said...

@nabilah_2908
tahu takpe. macam2 hal dorang nih. hihi. :)

nunama [REPLY]said...

@azana
kikikiki. budak2. gitulah dia. :)

nunama [REPLY]said...

@::Hanyll::
kan...haha. that was so called budak2". :)

azana [REPLY]said...

nunama ada email x?

nunama [REPLY]said...

Cik Azana:
ada2. hehe.
ukhwah.hati@gmail.com (n_n)