KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Thursday, August 12, 2010

aku terharu

salam Ramadhan kepada semua... =)

hari ini simple je.

Semalam, lebih kurang kul 8pm. Tetibe aku mendapat panggilan telefon. Ok! Aku gembira. Ehehe. Aku memang ternanti-nanti panggilan beliau. Kalau dia x telefon, aku yang akan telefon akibat rindu yang membuak-buak.

Ehe biasalah tukan. Tapi yang aku tak bleh blah tu, beliau telah membuatkan aku terharu. Around kul 8pm itu...

Korang tahu tak kira2 dalam waktu itu, apa yang berlaku??? Tak tahu. Meh aku bagitau.

PENGUMUMAN MENGENAI ANAK BULAN UNTUK SAMBUT RAMADHAN......!!!

perghhhh!! aku dah meleleh dah bile tetibe aku dengar dengan jelas pengumuman tu kat telinga nih. Beliau telah menguatkan suara tv dan mendekatkan telefon beliau di pembesar suara itu. Uhu~!

Dah rasa macam kat rumah dah... wawawawawa~~ :'(

papepun, thanx a lot Puan Ummi!!! =)
anda telah membuatkan saya terharu...huhu

p/s: Beliau yang dimaksudkan ialah Puan Ummi. >.<

p/s/s: xtau kenape....smlm memang aku rasa sayu jer................airmata bergenang, tapi x nangis..

3 org berkongsi rasa:

nabilah_2908 [REPLY]said...

hmm...xmo sedih2 lagi yupp.. :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
AYAH..I'M SORRY

~HANA~ [REPLY]said...

rindu gak nak dengar pengumuman puasa. dah 2 tahun tak dengar. huhu..

mak hana pun jauh jugak :'(

nur [REPLY]said...

salam... =)

cik Nabilah_2908: ehehe okeyh.. tenkiu! :)

cik Hana: huhu xpelah.. yang penting niat kita merantau.. mencari ilmu.. sedih juge.. T_T