KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Saturday, September 26, 2015

#inisungguhohsem

Assalamualaikum.

Salam Zulhijjah.
Salam ONEXOX.

Hehe.

Rata-rata kawan di facebook, yg merangkap kawan di ofis, kawan baik, kenalan duk geram je kat aku.
Sebab sikit-sikit up status ONEXOX.

Pasaipa padayappa?

Ok.
Aku sedang mula bergiat dalam bisnes. Ini baru permulaan. So, akan datang ada bisnes lain. Tapi tu dengan kakak aku.

Kira baby step la utk aku buat benda-benda ni. Takpelah. Pelan pelan kayuh.

Kenapa ONEXOX?
1. Sebab aku pengguna dia. Da setahun dah. Kawan-kawan ajak da lama untuk jadi dealer/subdealer. Tapi aku ni byk tanggungjawab. Duit ada, tapi save untuk benda lain. So, aku hold.
2. ONEXOX best. Banyak benefit yang aku dapat. Nak cite banyak, satu page tak habis.
3. Baby step utk tingkatkan keyakinan untuk jual benda yang lebih besar pula. Setakat sim kad, orang pandang sebelah mata je. Kecil kecil cili padi. Hehe. Ambil skills untuk jadi seorang penjual.

Konsep jualan aku ;
1. Aku cerita apa yang aku rasa/suka semasa guna ONEXOX.
2. Tak perlu nak jatuhkan telco atau orang lain punya market.
3. Korang tanya, tapi taknak beli, aku anggap itu oppurtunity. Utk aku asah skill diri.

Sekian, terima kasih.
Kalau berminat, boleh hubungi telefon aku, preferred whatsapps, tanya lebih lanjut pasal apebende la haii ONEXOX ni.

#inisungguhohsem hashtag yang aku create kalau aku cerita pasal ONEXOX. Sebab dia memang Ohsem!

Yang benar,
NurNabilahMahabar
0137184296
Dealer ONEXOX Anda
:)

0 org berkongsi rasa: