KADANG-KADANG PENCERITAAN BOLEH MELEGAKAN PERASAAN.

Wednesday, March 21, 2012

Nak Jadi Doraemon Boleh?

Something comes up.
Just crossed in my mind.

It's kind of a sad story.

Ok.
Aku pernah ditegur kerana ingin membantu semua orang yang ada disekeliling aku.
Ntahla.
Pernah juga terfikir.
Kenapa aku buat itu semua?

Bila direnung dan dihadam semula, itu membuatkan hati aku puas dan tenang.
Ah hati aku ni.
Macam-macam hal.

Apabila sesuatu yang ditolong itu menjadi, aku yang gembira bukan main.
Padahal, orang lain punya hal.
Tapi, bila sesuatu yang buruk terjadi kepada orang tersebut, dushh! Hati aku sakit tak terperi.
Oh hati...

Maafkan aku teman. Jika pertolongan ku mendatangkan kemudaratan kepadamu.

Oh. Hati. Please stop thinking bad things.


Aku nak jadi macam Doraemon.
Bantu Nobita pada bila-bila masa dan keadaan yang macam mana sekalipun.

Tapi, aku tak punya Poket Ajaib.
T_T

5 org berkongsi rasa:

Miss D [REPLY]said...

betul la, kan best kalau ada Doremon sentiasa ada.. (^__^)

Nur Imtiyaz [REPLY]said...

jadi doremon best...
nak aiskrim..bila2 boleh dapat

nunama [REPLY]said...

Miss D:
hehe. tau xpe. hahaha.

Em... Tapi, tiada Doraemon pun kita masih punya Allah kan? Dia Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita. ^^

p/s: teruk betul nunama ni. kehkehkeh. ;p


Nur Imtiyaz:
amboiiii...aiskrim jeke? nasi goreng tomyam x minta sekali? teh ais? nescafe? ;p

Penulis Tegar [REPLY]said...

nak semua =D

caliph shuriken [REPLY]said...

klau ada poket ajaib, sy nk pinjam ^^